Hoe bent u verzekerd als u schade aan uw auto heeft?
Welk pakket past
bij jouw auto?
Voor de kentekencheck ga je naar een reken- en adviestool
- Bij schade kies je zelf een garage
- Vervangend vervoer. Geen eigen risico
- Check onze allriskverzekering
- Verzeker snel en met gemak je auto
Klachten doorgeven
Wij doen er alles aan om je zo goed en snel mogelijk te helpen. Desondanks kan het gebeuren dat wij niet aan je verwachtingen voldoen.
Ben je niet tevreden of heb je suggesties voor ons, dan horen wij dat graag. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.
Bel ons op 088 – 818 28 28 of stuur een mail naar info@iziwise.nl
Vermeld hierbij duidelijk:
Je klantnummer en / of kenteken
Je NAW-gegevens
Omschrijving van de klacht
Eventueel relevante bijlagen die van toepassing zijn op deze klacht
Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie van ons.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld, dan kun je als consument je klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID). Je kunt daar terecht met jouw klacht over een financieel product of financiële dienst. KIFID helpt problemen op te lossen tussen consumenten en hun financiële dienstverlener en is volledig onpartijdig en onafhankelijk.
Klachteninstituut Financiële dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 – 355 22 48
Gaat je klacht over het gebruik van je persoonsgegevens? Raadpleeg dan ons privacy statement.
Schade melden? Zo doe je dat
- vul het schadeformulier in, maak foto's en bel ons: 088 818 28 44
- Buiten kantoortijden meld je jouw schade via mobielschademelden.nl
- Diefstal? Bekijk hier hoe je aangifte doet. Bel daarna naar ons.